خواهش از خوانندگان meta name="keywords"
تجارت الکترونیک
خرید و فروش اینترنتی جستجوی مقالات و مطالب علمی

دوستان و خوانندگان عزیز! قبل از هر چیز ازتون تشکر میکنم که به وبلاگم سر زدید.لطفآ بعد از بازدید نظرتون رو در مورد وبلاگ برام بنویسید.این کار وقت زیادی از شما نمی گیره و در عین حال واسه من خیلی مهمه چون کم و کاستیهای وبلاگ را تا حد توان برطرف خواهم کرد. در ضمن دوستان هر نرم افزاری که می خوان، بگن من براشون میذارم. یا در قسمت نظرات یا از طریق ایمیلم: rozhava@gmail.com

 

یه مطلب دیگه هم اینه که مطالبتون رو برام ارسال کنید و به اسم خودتون توی وبلاگ قرار میدم. در ضمن صاحبان سایت و وبلاگها می تنن برای بالا بردن آمار بازدیدشون لینکشو اینجا بذارن و با هم تبادل لینک داشته باشیم.

همتون رو از ته دل دوست دارم خواهرا و برادرای گلم....

 

javahermarket



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پرویز
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 153632
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

این سایت را حمایت می کنم
سیستم افزایش آمار هوشمند مجیک