<b>کسب درآمد حتی بدون کلیک و بدون مشاهده تبلیغات !!!</b> meta name="keywords"
تجارت الکترونیک
خرید و فروش اینترنتی جستجوی مقالات و مطالب علمی

همراهان همیشگی من باز هم با خبرهای جدید و جالبی از کسب درآمد و پول پیدا کردن براتون دارم! این خبر بیشتر کسایی را به ذوق میاره که دارای وبلاگ یا سایتی با بازدید کننده ی کم می باشند!

همه می دونن که وبلاگهای تازه تاسیس که آمار بازدید پایینی دارن، به سختی می توانند در زمینه تجارت و تبلیغات کلیکی موفق باشند. مثلاً وبلاگی که روزانه کمتر از 100 بازدید داره،امید خیلی کمی به کلیک شدن روی تبلیغاتش داره و این منطقیه!!

خوب من در این پست یک روش کسب تجارت خیلی خیلی جالب و جدید را بهتون معرفی می کنم. روش کار هم اینه که شما یک تبلیغات رو تو سایتتون قرار می دید،و به ازای هر بازدیدی که از وبلاگتون بشه، مبلغی به حسابتان واریز میشه!! یعنی اصلاً نیاز نیست که بازدید کننده روی تبلیغاتتون کلیک کنه، همین که وارد صفحه تون شده و تبلیغات تو را دیده، پول به حسابتون واریز میشه!!!

میشه گفت هر کسی که می خواد از طریق اینترنت کسب درآمد کنه، این یکی از آرزوهاشه.در واقع شخص هیچ کاری نمی کنه.فقط به ازای باردیدهایی که از بلاگش میشه،پول می گیره!!!

من ابتدا یک نکته مهم را خدمتتون بگم. این سایتی که در پایین لینک ثبت نامش را براتون خواهم گذاشت، فعلن زیر مجموعه گیری و پورسانتهای جانبی نداره.فقط هر شخص مستقلاً میره و ثبت نام می کنه.و بعد از ثبت نام و گرفتن کد برای سایتتون، باید نمونه تبلیغاتی مانند شکل زیر در صفحه ی سایتتون ظاهر بشه که عدد پایین کادر، درآمد شما را در هر لحظه نشان می ده... 

توضیحات بیشتر در این زمینه را از اینجا بخوانید.

 برای ورود به صفحه ثبت نام کلیک کنید. (در قسمت معرف بهتر است بنویسید kapitan597 )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پرویز
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 333
بازدید کل : 153636
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

این سایت را حمایت می کنم
سیستم افزایش آمار هوشمند مجیک