سایت تبلیغات کلیکی - آگهی های کلیکی meta name="keywords"
تجارت الکترونیک
خرید و فروش اینترنتی جستجوی مقالات و مطالب علمی

javahermarket

باز هم یک سایت کسب درآمد عالی برای دوستان عزیزم میذارم.همانگونه که قبلاً قول داده بودم، امروز هم با معرفی یک سایت دیگر با عنوان "سایت تبلیغات کلیکی پارسیان باکس" در خدمت شما دوستان همیشگی خودم هستم.

این سایت هم یکی دیگر از سایتهای فعال در زمینه تبلیغات کلیکی می باشد. روال کار این سایت هم مثل بقیه اینه که شما توسط لینکی که من براتون میذارم، وارد سایت می شید.بعد از مراحل ثبت نام و فعالسازی حساب و... می تونید روزانه چند آگهی را مشاهده کنید و به ازای دیدن تبلیغات، مبلغی به عنوان پورسانت دریافت کنید.ولی پورسانتی که این سایت بهتون میده کمی کمتر از "ای باکس" و "باکس چی" است. البته اگر زیر مجموعه نداشته باشید، درآمدتان محدود است.ولی شما می توانید لینک اختصاصی خود (یا بنر مربوط به خودتون که همون سایت بهتون میده) را در سایت یا وبلاگتون بذارید یا از طریق ایمیل برای دوستانتون بفرستید تا زیر مجموعه کسب کنید.در اینصورت مشاهده خواهید کرد که درآمدتان با چه سرعتی افزایش پیدا خواهد کرد. در این قسمت شما می توانید توضیحات کامل و نحوه ی کار را بخوانید.

در پایان لینک ثبت نام را برایتان خواهم گذاشت، و از شما انتظار دارم که بدون معطلی به جمع ما بپیوندید و درآمد خوبی کسب نمایید...

برای ورود به سایت پارسیان باکس و ثبت نام روی بنر زیر کلیک نمایید.

پارسیان باکس

مژده: به دوستان و هم قطاران عزیزم قول میدم که طی یکی دو روز آینده لیست کلیه ی سایتهای کسب درآمد کلیکی و کسب درآمد به روش دیدن آگهی های تبلیغاتی، به همراه لینک ثبت نام همه ی آنها رو براتون می ذارم.در ضمن لیست یک سری از سایتهایی که با این نام فعالیت می کنند ولی کلاهبردار شناخته شده اند، براتون خواهم گذاشت. پس بدون ترس از کوچکترین کلاهبرداری، فقط در این سایتهایی که من معرفی کرده ام، ثبت نام نمایید.

javahermarket



نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت17:21---8 تير 1391
سلام

دستت درد نکنه .
وب زیبایی داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پرویز
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 153617
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

این سایت را حمایت می کنم
سیستم افزایش آمار هوشمند مجیک