ادامه: معرفی یکی دیگر از سایتهای کسب درآمد کلیکی (تبلیغات ببینید و پول دریافت کنید!!) meta name="keywords"
تجارت الکترونیک
خرید و فروش اینترنتی جستجوی مقالات و مطالب علمی

 

دوستان عزیز در پستهای قبلی تعدادی از سایتهای کسب درآمد را بهتون معرفی کردم.در این پست قصد دارم یکی دیگر از این سایتها را به شما عزیزان معرفی کنم.اسم این سایت "باکس چی" هستش. این سایت هم مثل سایت "ای باکس" فعال می باشد و دقیقاً مثل هم عمل می کنند.یعنی هم شرایط ثبت نام، مراحل دریافت پورسانت،دریافت به ازای مشاهده ی تبلیغات و... عیناً مانند سایت ای باکس می باشد که در پست قبل کامل براتون توضیح دادم.برای مطالعه ی شرایط و چگونگی کار با این سایتها می تونید به پست قبلی مراجعه کنید و یا از اینجا وارد شوید.

خوب دوستان مطلب مهم در مورد کسب درآمد ازطریق اینترنت این است که فقط در یک سایت کسب درآمد به تنهایی عضو نشید، بلکه برای کسب درآمد بیشتر می تونید همزمان در چند سایت به فعالیت بپردازید. البته این نکته را نباید فراموش کرد که نباید در بیش از چند سایت ثبت نام کرد. زیرا اگر تعداد سایتهایی که در آنها به فعالیت مشغولید زیاد باشد، در اینصورت به دلیل مشغله ی زیاد،نمی توانید آن گونه که لازم است در هیچکدام به فعالیت مفید بپردازید.پس سر خود را زیاد شلوغ نکنید و در 2-3 سایت بیشتر فعالیت نکنید!!

دوباره برمی گردیم به سایت معتبر کسب درآمد بر اساس مشاهده ی تبلیغات، یا همان کسب درآمد کلیکی. دوستان در سایت باکس چی هم می تونید زیر مجموعه بگیرید و درآمدتان را چند برابر کنید.فقط در اوایل راه، کمی صبر و حوصله و تلاش زیاد لازم است، که انشاالله همه ی دوستان دارن و موفق خواهند شد.پس بشتابید و از طریق کلیک روی یکی از 2بنر زیر وارد سایت شده و ثبت نام کنید.

بنر اول: مربوط است به ثبت نام در سایت "باکس چی"

باکس چی

بنر دوم: مربوط است به ثبت نام در سایت "ای باکس"

اي باكس

آخرین نکته این که دوستان اگر کسی از طریق لینک من ثبت نام کند،زیر مجموعه ی من خواهد شد و به هیچ عنوان امتیاز یا پورسانتی از شما کسر نخواهد شد. و در طول مراحل فعالیت شما در اون سایت، حساب شما کاملاً پرداخت می شود و چیزی از شما به حساب من واریز نمی شود. بلکه اون سایت فقط مبلغی را به عنوان پوزسانت یا جایزه از درمد خودشان به من اختصاص خواهند داد.این مطلب در مورد شما و زیر مجموعه های شما هم صدق می کند.

 

باکس چی اي باكس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پرویز
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 153632
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

این سایت را حمایت می کنم
سیستم افزایش آمار هوشمند مجیک