مژده به هموطنان بازدید کننده از وبلاگ !!! meta name="keywords"
تجارت الکترونیک
خرید و فروش اینترنتی جستجوی مقالات و مطالب علمی

 

شما دوستان عزیز می توانید در کنار وبگردی به کسب درآمد نیز بپردازید!! راه این کار نیز بسیار ساده است که مرحله به مرحله برایتان توضیح خواهم داد:

مرحله 1 : ابتدا باید یک سایت یا وبلاگ راه اندازی کنید.اگر می خواهید سایت شخصی داشته باشید بایستی از طریق یکی از سایتهای فروش دامنه و فضا، سالانه مبلغی بپردازید. ولی ساده ترین راه ثبت نام در سایتهای رایگان ارائه وبلاگهای مجانی است. برای اینکار می توانید به همین سایت لوکس بلاگ خودمون برید به آدرس: www.loxblog.com چون هم امکانات جالبی داره هم اینکه دامنه ی شما با 5 نام متفاوت ثبت می شود.

مرحله 2: قرار دادن تبلیغات در سایت یا وبلاگتون! در اینجا می تونید به سایتهایی که در ازای کلیک بر روی تبلیغاتشون به شما پول می دهند، رفته و در آنها ثبت نام کنید. من سایت پرشین هیت را به شما معرفی میکنم. چون خودمم عضو هستم و از هر نظر ازش راضیم. هم پول خوبی بهتون میده هم تسویه حسابشون منظمه.

مرحله 3: در مرحله ی آخر باید فعالیتتون را بیشتر کنید.باید دوستان و آشنایانتون رو دعوت به همکاری کنید. البته اونها هم همین کار شما را تکرار خواهند کرد! و هرکس که روی تبلیغات سایت شما کلیک کرد، مبلغی به حساب شما واریز می گردد.

نکته مهم: نا امید نشوید چوت معمولآ در ابتدای کار مشکلاتی وجود دارد مانند: سایت یا وبلاگتون بازدید کننده کمی دارد، تعداد کلیکهایی که روی تبلیغ هاتون میشه کمه و انگشت شماره و... ولی نگران نباشید زیرا مطمئنآ به مرور زمان زیر مجموعه های زیادی پیدا خواهید کرد و تعداد کلیکهایی که در سایتهای اونا میشه، مبلغی به عنوان پاداش به شما تعلق میگیره و خود به خود آمار بازدید و رتبه سایت یا وبلاگ شما هم افزایش پیدا می کنه.

توجه: دوستان هر کس که در هر کدام از مراحل سوالی داشت و یا با مشکلی مواجه شد با من در تماس باشه. مرحله به مرحله راهنمایی خواهم کرد. فقط حتمن ایمیلتون رو بنویسید که بتونم باهاتون در تماس باشم. موفق باشید...

javahermarket

javahermarket



نظرات شما عزیزان:

مدیرلینک باکس پرنده
ساعت22:15---29 خرداد 1391
لینک شما در لینک باکس پرنده ثبت شد.حالا شما این لینک باکس رو بانام:




پاسخ:سایت شما هم در وبلاگ من لینک شد. ممنون از تبادل لینک شما.موفق و موید باشید...


kiti
ساعت9:50---21 خرداد 1391
SALAM ,AGHA PARVIZ
KHOB HASTIN
MRC K BE WEBE KHODETOON SAR ZADIN
MAMNON AZ SHOMA


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پرویز
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 275
بازدید کل : 153301
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

این سایت را حمایت می کنم
سیستم افزایش آمار هوشمند مجیک