خوش آمدید به وبلاگ خودتون meta name="keywords"
تجارت الکترونیک
خرید و فروش اینترنتی جستجوی مقالات و مطالب علمی

با سلام خدمت همه دوستان گرامی. من این وبلاگ را ابتدا با هدف یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردم ولی بعدن نظرم عوض شد. حالا قصد دارم وبلاگی کاملآ متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید راه اندازی کنم. دوستان من مطالب علمی و مقالات خیلی زیادی دارم. در هر زمینه ای که دوستان بخواهند. بهمین ترتیب نرم افزارهای گرانبهای زیادی هم دارم که گاهآ بابت آنها کلی پول داده ام. حتی نرم افزارهایی در زمینه موبایل، کتابهای الکترونیک، نرم افزارهای Pc و ... حیفم اومد که سایر هموطنان عزیز را با خودم شریک نکنم. پس ازین ببعد هر گونه مطلب یا نرم افزار جالبی که به نظرم رسید براتون میذارم.فقط جهت بهتر شدن وبلاگ نیازمند نظرات خوانندگان عزیزم هستم. من پرویز هستم در خدمتتونم...

 

 

javahermarket



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط پرویز
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 286
بازدید کل : 153312
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

این سایت را حمایت می کنم
سیستم افزایش آمار هوشمند مجیک